Предмет: Українська література

Викладач: Лебедєва Ольга  Луківна

Телефон для надання відповідей на дистанційні завдання: 0950915793.

Завдання для груп № 21, 25 та 34

Група № 21, Укр. література, 28.05.2020

Драматичний етюд «По дорозі в казку». Тл: драматичний етюд.

Д/З: 1.  Опрацювати статтю «Драматургія Олександра Олеся», с.245-247 (усно).

2. Виписати поняття «драматичний етюд»,с.247.

3. Створити паспорт етюду «По дорозі в казку».

Авраменко О. Укр. література,2010.

29.05.2020  Укр. література. Література рідного краю. Олександр Олесь. Поезії.

Д/З: Підготувати презентацію або інформацію «Мої улюблені поезії  Олександра Олеся (на прикладі 3-4 поезій)

Збірки поезій Олександра Олеся , матеріали Інтернету.

Група № 25, завдання 28.04.2020

Художнє відтворення національно-визвольного пробудження народу, уславлення борців за вільну Україну («Пам’яті тридцяти», поезія «Одчиняйте двері…»)

Д/з: 1. Читати та аналізувати поезії -(усно с. 27,27).

2. Створити паспорт поезії «Пам’яті тридцяти» - (письмово с. 26-27)

Підручник: О.Авраменко, Українська література, 11 кл., Київ, Грамота, 2019.

Група № 21, Українська  література,  24.04.2020

Микола Вороний – ідеолог модернізації української літератури « Блакитна Панна»

Д/З 1. Опрацювати життєпис М. Вороного (усно,с.229-232)

2. Читати та аналізувати поезію «Блакитна Панна» (с.235-236)

3. Створити паспорт поезії.

Підручник:О Авраменко Укр.л-ра,10 кл.

 

Група № 34, Українська  література, 23.04.2020

Контрольна робота. Систематизація  та узагальнення вивченого.

Д/З Написати власне висловлення.

Підручник: Власне висловлення.

 

Група № 21, Українська література, завдання на 17 квітня

Тема: Микола Вороний - ідеолог модернізації української л-ри «Блакитна Панна».

1. Опрацювати життєпис М.Вороного(усно с.229-232).

2. Читати і аналізувати поезію «Блакитна Панна».

3. Створити паспорт поезії(письмово).

Підручник О.Авраменко, Українська література,10 кл.

 

Група № 25, Українська література, завдання 14 квітня

Тема. Поетичне самовираження. Павло Тичина - найбільший модерніст 20-х років.

Домашнє завдання:

1. Опрацювати біографію Павла Тичини (усно,с.17-19)

2. Підготувати інформацію «Жінки в житті Павла Тичини»(письмово на 1 с.)

Використовувати Інтернет для підготовки інформації.

 

Група № 34, Українська література, завдання 14 квітня

Тема: Узагальнення систематизації вивченого.

Домашнє завдання:  1. Виконувати тестові завдання.

2. Готуватися до ЗНО. Для виконання тестових завдань використовувати Інтернет.

 

Група № 21, завдання на 03.04.2020.

Підручник О.Авраменко, Українська література. Київ, «Грамота», 2018, 10-11 кл.

Тема: «Природа і людина у творі «Лісова пісня» Лесі Українки. Почуття кохання Мавки й Лукаша як розквіт творчих сил людини.»

Домашнє завдання: Написати невеликий твір-роздум «Гармонія людини та природи в драмі-феєрії Лесі Українки «Лісова пісня».

Група № 25, завдання на 31.03.2020.

Тема уроку. Позакласне читання. Поезія – це завжди неповторність… (за вивченими поетичними творами).

Домашнє завдання. Створити презентацію «Моя улюблена поезія».

Група № 34, завдання на 31.03.2020.

Тема: «Література рідного краю. Ознайомлення з творчістю письменників – земляків.

Домашнє завдання. Підготувати  презентацію «Мій улюблений письменник».

 

Завдання для учнів 21, 25, 34 груп з 23.03. - 27.03.2020

 

21 група - українська література (1 урок)

Урок № 21

Тема: Символічність образів Мавки й дядька Лева - уособлення духовності й краси. Мати Лукаша й Килина - антиподи головної героїні. Образ Лукаша.

Д/з: 1 Охарактеризувати образи Мавки, дядька Лева, Лукаша, Килини, матері Лукаша (ст. 226-227).

2. Скласти план до образів Мавки та Лукаша (письмово).

3. Виконати завдання 7 (ст. 227-228, усно)

4. Повторити вірш напам’ять «Сontra spem spero

Підручник Олександр Авраменко, українська мова, 10 кл. Київ, «Грамота», 2018 р.

 

 

25 група - українська література (1 урок)

Тема:  Позакласне читання. «Поезія - це завжди неповторність…» (за вивченими поетичними творами).

Д/з: 1. Прочитати улюблений поетичний твір.

2. Створити паспорт твору.

3. Аналізувати, відповідати на запитання.

4. Підготувати презентацію

 

34 група - українська література

Тема:  Творчість Г.Пагутяк, Ю.Андруховича, О.Забужко, І.Римарука. Утворення АУП (Асоціація українських письменників). Постмодернізм як один з художніх напрямів 90-х років, його риси. Сучасні часописи та альманахи.

ТЛ: Постмодернізм.

 

ОПРАЦЮВАТИ:

1. Опрацювати статтю «Тенденції розвитку літератури кінця ХХ початку ХХІ століття» (усно)

  • Прочитати статтю (с. 379-381)
  • Відповісти на запитання з теорії літератури

2. Розкрити поняття «Постмодернізм» (письмово) ст. 381-382

3. Підготовка до ЗНО

Тестові завдання за творчістю П.Загребельного (роман «Диво»)

4. Законспектувати «Сучасні часописи, альманахи»

Підручник Г. Сименюк, М.Ткачук, українська література, 11 кл., Харків, «Сиция», 2012 р.

 

 

Завдання для опрацювання з 16.03.2020 по 20.03.2020

 

Група № 21

Драма-феєрія «Лісова пісня» Лесі Українки. Фольклорно-міфологічна основа.

1.Опрацювати історію написання твору, жанр,композицію твору ( усно,с.221-223).

2.Прочитати твір(текст в оригіналі).

3.Створити паспорт драми письмово.

 

Група №25

Українська література 1920-1930 рр. «Розстріляне відродження». Укр. л-ра ХХ ст. як новий етап в історії національної культури. Поняття «розстріляне відродження». Стильове розмаїття мистецтва.

1.Опрацювати літературні угрупування «Символістика», «Футуристика».

2.Словникова робота.

3.Законспектувати літературні угрупування(представники,твори)

 

Група № 34

Сучасна українська література. Історико-культурна картина літератури ХХ-ХХІ ст..Літературні угрупування «Бу-Ба-Бу», «Нова дегенерація», «Пропала грамота», «Лугосад».

1.Готуватися до ЗНО(тестові завдання).

2.Підготуватися до написання літературного диктанту.

3.Законспектувати! Літературні угрупування(представники,твори).

4.Словникова робота.

Підручник О.Авраменко,Українська література.10-11 кл.