Предмет: Зарубіжна література

Викладач: Лебедєва Ольга  Луківна

Телефон для надання відповідей на дистанційні завдання: 0950915793.

Завдання для учнів груп № 21 та 25.

Група № 21, Зарубіжна література  29.05.2020

Контрольна робота. Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу.

Д/З: Написати твір «Що бачить і що не бачить людина?» (за п’єсою «Блакитний Птах»)

Власне висловлювання,текст твору «Блакитний Птах» Моріса Метерлінка.

 

Група № 21. Зарубіжна література. 15.05.2020.

Тема уроку. Контрольний твір. Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків у драмі-феєрії «Синій птах» (Моріс Метерлінк)

Д/з: 1. Повторити сюжетні лінії і жанр твору «Синій птах» - усно.

2. Повторити образи драми-феєрії «Синій птах» (с. 186-190) усно.

Підручник: О.Ніколенко, В.Орлова Зарубіжна література, 10 клас, Київ, «Грамота»,2018

Тема уроку. Контрольний твір. Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків у драмі-феєрії «Синій птах» (Моріс Метерлінк)

Д/з: 1. Висловити думку «Що краще - іти за Синім птахом чи жити звичайним буденним життям?» (1,5-2 стор.) письмово.

2. Підготуватися до написання контрольної роботи. Власне висловлення.

Група № 21, 04.05.2020

Тема: Сучасна література в юнацькому читанні. Франція. Ромен Гарі «Повітряні змії».

Д/З: Прочитати твір (улюблені епізоди). Створити паспорт твору (письмово). Відповісти на запитання (1-3 зап., с.196-усно)

 

Група № 21, завдання 27.04.2020  

Тема: Ф.М. Достоєвський «Злочин і кара». Сюжет твору. «Теорія Раскольнікова», її сутність і проблемність.

Д/з: 1. Охарактеризувати образ Раскольнікова; розкрийте його теорію - (усно, с. 109-110).

2. Складіть  план до образу Раскольнікова (письмово, с. 109-110)

3. Опрацюйте таблицю «Витоки «теорії Раскольнікова» (усно, с. 111).

Підручник: О.М. Ніколенко, О.В. Орлова Зарубіжна література, 10 кл. Київ, Грамота, 2018

 

Група № 25, завдання 30.04.2020  

Контрольна робота. Узагальнення і систематизація вивченого.

Д/з: Підготувати презентацію «Мій улюблений письменник». Джерело: Матеріали Інтернету

 

 

Група № 21, Зарубіжна література,  24.04.2020

Гюстав Флобер. Роман «Пані Боварі». Сюжет і композиція. Еволюція Емми Боварі.

Д/З 1. Прочитати твір.

2. Створити паспорт роману.

3. Відповісти на запитання (усно,с.106,зап.1-4)

Підручник: О.М. Ніколенко Зар. л-ра,10 кл.

 

Група № 25, Зарубіжна література, 23.04.2020

Контрольний твір. Ідея одухотворення – відновлення втрачених зв’язків у драмі-феєрії «Синій птах».

 

Група № 21, Зарубіжна література, завдання 13 квітня

Тема Позакласне читання. Італійське мистецтво, живопис, музика у творі Стендаля «Ваніна Ваніні»

Домашнє завдання

1. Ознайомитися з окремими розділами твору (усно).

2. Створити паспорт (письмово).

3. Підготувати улюблений епізод із твору (усно).

Підручник О.М. Ніколенко, О.В. Орлова Зарубіжна література,10 кл

Група № 21, Зарубіжна література, завдання 17 квітня

Тема: Контрольна робота за творчістю Стендаля.

Домашнє завдання:  1. Напишіть лист Жульєнові Сорелю у в’язницю від імені пані де Реналь(письмово).

2. Дати відповіді на запитання с. 95  (1,2,5-писчьмово).

Група № 21, завдання на 30.03.2020.

Підручник: О.М. Ніколенко, О. В. Орлова, Зарубіжна література, 10 кл. Київ, «Грамота», 2018 р.

Тема: Ф.М.Достоєвський «Злочин і кара», Сюжет роману. Теорія Раскольнікова, її сутність і проблемність. Система персонажів. Біблійні мотиви».

Домашнє завдання. Прочитати твір. Створити паспорт твору. Опрацювати питання «Бунт Раскольнікова» - (законспектувати ст. 109 -110). Опрацювати таблицю «Витоки теорії Раскольнікова» ст.111 – занотувати в зошити).

Група № 21, завдання на 03.04.2020.

Тема: «Англія. Оскард Уайльд. Портрет Доріана Грея».

Домашнє завдання: Опрацювати окремі розділи роману: І, ІІ, IV, VI, VII, VIII, XI, XII, XIII, XX). Скласти план за змістом. Опрацювати поняття естетизму. Відповісти на запитання (с.140).  

Група № 25, завдання на 02.04.2020.

Тема: Ф.М. Достоєвський. Сюжет роману «Злочин і кара». Теорія Раскольнікова. Система образів.

Домашнє завдання: Прочитати твір. Створити паспорт твору. Опрацювати таблицю «Витоки «теорії» Раскольнікова» (ст. 111 – занотувати в зошити).

 

Завдання для учнів 21 та 25 груп з 23.03. по 27.03.2020

21 група - зарубіжна література (2 уроки)

1 урок

Тема:   Росія. Федір Михайлович Достоєвський «Злочин і кара». Значення Ф.Достоєвського для розвитку соціально-філософського і психологічного роману. Сюжет роману «Злочин і кара». «Теорія» Раскольнікова, її сутність і проблемність. Система персонажів. Біблійні мотиви.

Д/з: 1. Прочитати твір «Злочин і кара».

2. Створити паспорт твору (письмово)

3. Скласти план до образу Раскольнікова (письмово)

4. Розкрити «теорію» Раскольнікова (усно), ст. 109-110

Підручник: О.М. Ніколенко, О. В. Орлова Зарубіжна література, 10 кл. Київ, «Грамота», 2018 р.

 

2 урок

Тема:   Англія. Оскар Уайльд «Портрет Доріана Грея». Ідейно-естетичні погляди і творчий шлях митця. Проблеми краси і моралі. Роль фантастики у творі.

Д/з: 1. Прочитати твір «Портрет Доріана Грея».

2. Скласти план за змістом (письмово)

3. Створити паспорт твору (письмово)

Підручник: О.М. Ніколенко, О. В. Орлова Зарубіжна література, 10 кл. Київ, «Грамота», 2018 р.

 

25 група - зарубіжна література (1 урок)

Тема:  Позакласне читання. Ф.М. Достоєвський «Хлопчик у Христа на ялинці»

Д/з: 1.Прочитати твір.

2. Скласти план за змістом (письмово)

3. Створити паспорт твору (письмово)

Підручник: О.М. Ніколенко, О. В. Орлова Зарубіжна література, 10 кл. Київ, «Грамота», 2018 р.

 

Завдання для опрацювання з 16.03.2020 по 20.03.2020

Група № 21

Завдання № 1

Позакласне читання. Стендаль «Ваніна Ваніні».

1.Прочитати твір, створити паспорт.

2.Відповісти на запитання.

3.Підготувати міні-твір «Мій улюблений герой».

Група № 21

Завдання № 2

Тема:Густав Флобер «Пані Боварі». Значення Флобера для розвитку реалізму. Конфлікт романтичних ілюзій та дійсності в романі «Пані Боварі», сюжет і композиція. Еволюція Емми Боварі. Образи обивателів.

Домашнє завдання:

  1. Опрацювати «Історія написання твору «Пані Боварі».
  2. Прочитати твір.
  3. Відповідати на запитання с.106.
  4. Скласти план за змістом(письмово).
  5. Підручник о.М.Ніколенко Зарубіжна л-ра,10 кл.

     

Група № 25

Артюр Рембо(1854-1891). «Голосівки», «Моя циганерія», Поєднання рис імпресіонізму і символізму в сонеті «Голосівки», образ ліричного героя у вірші «Моя циганерія». Теорія л-ри:Модернізм, символізм,імпресіонізм,неоромантизм,символ і сонет.

1.Опрацювати поняття з теорії л-ри(записати в зошит)

2. Читати та аналізувати твори.

3.Відповісти на запитання с.180.

Підручник О.М. Ніколенко Зарубіжна л-ра,10 кл.